六个人的好天气

有个小秘密
只想说给你听

Hello My Love - Westlife


Hello My Love,
你好啊 我的爱人,

I’ve been searching for someone like you,
为了寻找你,

For most my life,
我用了一生的光阴,

Happiness ain’t a thing I’m used to,
还未来得及回味这甜蜜,

You could've fallen hard for anyone,
你本可以爱上任何一个人,

Plenty of fish in sea, hey now,
如同大海的里的游鱼,

For all of time, now I know,
如今我知道 这辈子,

It's just my angel and me,
是我的天使 和我在一起,

No one know about all the good things you do,
没人曾注意到善良的你,

When people take advantage of you,
他们只会利用你的善意,

Your heart is pure and so beautiful,
你的心灵是那样纯洁美丽,

And I know that it's just the way you are,
纯真善良 就是你的天性,

Father's eyes but mother's daughter,
你是爸爸妈妈的骄傲,

And you tell me that you don't give enough,
却告诉我 你做得还不够,

And now I found someone with all the boxes I want ticked,
如今我知道 你是我的命中注定,

Cause your love is all I ever wanted,
你的爱 就是我的毕生所需,

Set my heart on fire, I needed something,
我需要你 点燃我的心房,

This is all I wanted to be, you and I,
我想要的人 只有你。

评论(2)
热度(9)

© 六个人的好天气 | Powered by LOFTER