六个人的好天气

有个小秘密
只想说给你听

It's OK - Tom Rosenthal

DAY-142

哎。

————————


Keep me here

留我下来吧

My heart is near

我的心将尝试靠近你

My love has gone away

我的那份爱已经过去

Tell me true

真诚待我吧

My heart is new

我的心准备重新开始

My love has gone away

我的那份爱已经远逝

It's okay

会好的

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我会爱上你的

It's okay

会好的

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我会爱上你的

Speak to me

和我谈谈吧

My heart is free

我的心正跃跃欲试

My love has gone away

我的那份爱已经消失

Tell me true

请真诚地待我吧

My heart is blue

和我一起拂去心中的蛛丝

My love has gone away

和我一起忘却曾经的忧愁

It's okay

会好的

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我会爱上你的

It's okay

会好的

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我会爱上你的

It's okay

会好的

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我会爱上你的

It's okay

这没什么

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我能爱上你的

It's okay

这没什么

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我能爱上你的

It's okay

没事了

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我会爱上你的

It's okay

没事了

I know someday I'm gonna be with you

我知道有一天我会爱上你的


评论
热度(6)

© 六个人的好天气 | Powered by LOFTER