六个人的好天气

有个小秘密
只想说给你听

Better With You - Michl

DAY-206

别放手,好不好

————————

Yeah, we're here sleeping on the floor

我们睡在冰冷坚硬的地板上

But this hell feels better with you

和你一起 即使地狱也没有那么煎熬

Working through the midnight

努力工作忘记时间过了午夜

I know heaven is a world away

我知道天堂离我多么遥远

We're here sweatin' on the floor

我们流下的汗水渐渐浸入地板

This hell feels better

地狱似乎也没有那么糟糕

Better with you

当你在我的身旁

 

Better with you

当你陪伴在我身边

Better with you

只有有你的陪伴

Better with you

当你在我的身旁

This hell feels better with you

有你相伴地狱也没有那般煎熬

Better with you

当你在我的身旁

Better with you

当你陪伴在我的身边

Better with you

当你在我的身旁

This hell feels better with you

即使是地狱也不再那么难熬

 

You're in my veins

你畅游在我的血管里

You're in my blood

你融入我的每一滴血液

You stop the feeling of giving up

你让我重燃希望 不再放弃 不再迷惘

Oh, I know we don't have much

我知道我们拥有的并不多

This hell feels better with you

但只要和你在一起我就不再那么绝望

Better with you

和你在一起就会更好

 

Been waitin' here a long time

我在在绝境已经等待了太久

Baby heaven ain't on it's way

亲爱的 我们并未朝着天堂前进

Well if we're stuck down here forever

如果我们永远也无法逃离这黑暗之地

At least hell feels better

即使是地狱 但至少我还有你

Better with you

有你在我的身旁

Better with you

有你陪伴在我的身边

Better with you

只要有你的陪伴

Better with you

有你在我的身旁

This hell feels better with you

即使地狱也不再那么糟糕

Better with you

有你在我的身旁

Better with you

有你陪伴在我的身边

Better with you

有你在我的身旁

This hell feels better with you

地狱也显得不再那么可怖

 

You're in my veins

你畅游在我的血管

You're in my blood

你融入我的每一滴血液

You stop the feeling of giving up

你让我重燃希望 不再迷惘

Oh, I know we don't have much

我知道我们拥有的并不多

This hell feels better with you

即使地狱也不再那么糟糕

Better with you

只要有你在我身旁

评论
热度(15)

© 六个人的好天气 | Powered by LOFTER